Najčastejšie otázky
Náš zákaznícky servis je pripravený odpovedať na všetky Vaše otázky týkajúce sa výberu, tovaru alebo objednávky. Spojte sa s nami každý pracovný deň telefonicky: 0903 606 750 alebo 0902 712 184, cez email: eshop@galfy.sk, alebo FB.
Kontakty na predajne a servis: TU
Všetok tovar, ktorý ponúkame na e-shope, máme skladom a to buď na našich predajniach, alebo na sklade eshopu. Výnimočne sa stáva, že tovar sa nepodarí dohľadať alebo sa v procese spracovávania Vašej objednávky predá na predajni. Tomu bohužiaľ nevieme zabrániť.
V ktorej predajni konkrétne je tovar k dispozícii zistíte po kliknutí na detail produktu, kde sa v hornej časti nad cenou vpravo nachádza tlačítko Dostupnosť na predajni. Po kliknutí naň a označení potrebnej veľkosti sa zobrazia predajne, v ktorých sa požadovaný tovar nachádza (môže byť dostupný na viacerých predajniach). Časť tovaru sa nachádza v centrálnom sklade eshopu a takýto tovar nie je dostupný na žiadnej z našich predajní (zobrazuje sa ako eshop).
Objednávky sa snažíme odovzdať dopravcovi v čo najkratšom čase, najneskôr však do dvoch pracovných dní.
Pri väčšine produktov je v produktovej karte pri veľkostiach tlačítko „veľkostná tabuľka“ , kde sú zadané parametre zodpovedajúce uvedeným veľkostiam.
Áno, tovar je možné objednať aj bez registrácie, avšak vďaka registrácií získate viacero výhod a zliav.
Kliknite v hornej časti stránky na Môj účet, kde sa v pravej strane nachádza tlačítko Zabudnuté heslo. Tu vložte svoju e-mailovú adresu, pod ktorou ste daný účet vytvárali. Obratom dostanete e-mail s odkazom na zmenu hesla.
Zmeny, alebo zrušenie objednávky je možné len pred jej prevzatím dopravcom. Kontaktujete nás telefonicky alebo emailom a objednávku Vám zmeníme.
Zákaznícky servis
Po - Pi: 8:00 - 16:30
Mobil: 0903 606 750 alebo 0902 712 184 E-mail: eshop@galfy.sk