Vrátenie a výmena
Nesedí? Nevadí. Tovar môžete bez problémov vrátiť alebo vymeniť do 30 dní od zakúpenia.
Počas Vianoc túto dobu predlžujeme!
Vianočné darčeky kúpené od 20.11. do 24.12.2024 máte u nás možnosť vrátiť alebo vymeniť za iný tovar až do 31. januára 2025!
Takto sa Ježiško už nemusí obávať, že sa netrafí do vkusu, alebo veľkosti obdarovaného. Pri vrátení/výmene tovaru postupujte podľa klasického návodu nižšie.
Želáme veľa radosti z darovania športu, kondičky, adrenalínu a zážitkov!
POSTUP PRI VRÁTENÍ TOVARU
- nevyhovujúci tovar je možné vrátiť do 30 dní od prevzatia zásielky
- Vianočné darčeky kúpené od 20.11. do 24.12.2024 máte u nás možnosť vrátiť alebo vymeniť za iný tovar až do 31. januára 2025!
- tovar musí byť kompletný, nepoužitý a nepoškodený, s originál etiketami (obuv a vybavenie aj v pôvodnom obale)
- tovar je nutné zabaliť tak, aby sa pri preprave nepoškodil (originál krabice od topánok neprelepujte lepiacou páskou, neznehodnocujte písaním, nelepte na ne adresné štítky, aby boli vhodné na ďalší predaj)
- s vráteným tovarom je potrebné zaslať vyplnený formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy (predtlačený na zadnej strane faktúry) a doklad o kúpe - originál faktúru (pri vrátení celej objednávky), alebo jej kópiu (pri vrátení časti objednávky)
- tovar je možné vrátiť osobne na ktorejkoľvek z našich predajní (úhrada bude poukázaná dodatočne po kontrole vráteného tovaru) alebo zaslať na adresu: GALFY.sk, Hraničná 4, 058 01 Poprad
- náklady spojené s vrátením objednávky (poštovné) znáša zákazník
- poukázanie úhrady bude zrealizované najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru,
a to rovnakým spôsobom, akým bola objednávka zaplatená (pri dobierke na uvedený účet, pri online platbe refund na kartu)
POSTUP PRI VÝMENE TOVARU
- objednaný tovar je možné vymeniť do 30 dní od prevzatia zásielky
- Vianočné darčeky kúpené od 20.11. do 24.12.2024 máte u nás možnosť vrátiť alebo vymeniť za iný tovar až do 31. januára 2025!
- tovar musí byť kompletný, nepoužitý a nepoškodený, s originál etiketami (obuv a vybavenie aj v pôvodnom obale)
- na nový tovar vytvorte v eshope objednávku, ktorú však neuhrádzajte (rezervácia tovaru)
- do poznámky objednávky uveďte, že sa jedná o výmenu (uveďte aj číslo pôvodnej objednávky)
- nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy (predtlačený na zadnej strane faktúry - spodná časť "výmena tovaru") a dokladom o kúpe - originál faktúrou (pri vrátení celej objednávky), alebo jej kópiou (pri vrátení časti objednávky) zašlite na našu adresu: GALFY.sk, Hraničná 4, 058 01 Poprad
- po kontrole vráteného tovaru bude zrealizovaná jej výmena (bez úhrady, zápočet s pôvodnou objednávkou)