Najčastejšie otázky
Všetky informácie nájdete v článku Spôsoby dopravy
Áno, posielame (nevzťahuje sa na nadrozmerné balíky). Je potrebné rátať s o niečo dlhšou dodacou dobou a to v priemere 2 - 4 pracovné dni. Viac info o spôsobe doručenia do CZ a štátov EU a tiež ceny dopravy nájdete v článku Spôsoby dopravy.
Áno, ak ste v práci počas dňa a chcete, aby vám kuriér doviezol objednávku tam, môžete pri vypĺňaní objednávkového formulára využiť možnosť doručenia na inú adresu ako fakturačnú.
Aktuálne bicykle nezasielame, je možné si ich zakúpiť iba na kamennej predajni (netýka sa detských bicyklov, tie je možné kúpiť aj s doručením)
(Bicykle zasielame poskladané, nastavené a dôkladne zabalené vo vhodnej krabici. Bicykel je navyše obalený v ochrannej fólii, aby nedošlo počas prepravy k jeho poškodeniu. Do vnútra krabice vkladáme záručný list a faktúru.)
Za tovar môžeš zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
1. Dobierka – úhrada kuriérovi pri odovzdaní zásielky a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou (prenosný terminál)
2. Platba kartou – v procese objednávania je presmerovanie do platobnej brány a následne online platba kartou VISA, VISA Electron, MasterCard alebo Maestro. O bezpečný nákup sa postarajú zabezpečené servery banky a dodatočné zabezpečenie 3-D SECURE. Úhrada je okamžite pripísaná na našom účte, čo urýchli vyexpedovanie objednávky.
Prenosy dát pri platbe sú vždy šifrované protokolom HTTPS na zabezpečenie úplnej bezpečnosti všetkých citlivých informácií, pričom k údajom karty (číslo karty) nemáme prístup. Platba je tiež ošetrená dodatočným zabezpečením 3D Secure.
Najčastejšie je to spôsobené neúspešnou autorizáciou- nestihol sa dodržať stanovený časový limit na dodatočné potvrdenie platby (cez Mobil Banking, SMS kódom alebo Tokenom). Dôvodom môže byť tiež nastavený denný limit, nedostatočný zostatok na účte, ale aj pomalé internetové spojenie. Riešením je zmena úhrady (napr. na dobierku), prípadne Vám zašleme link pre presmerovanie do platobnej brány k opätovnej online platbe. Po celú dobu je tovar z objednávky zarezervovaný pre Vás. Kontaktujte nás telefonicky: 0903 606 750, alebo emailom: eshop@galfy.sk.
Platba sa uskutočňuje vždy v mene EUR. Preto, ak je úhrada realizovaná z karty s inou menou, Vaša banka si môže účtovať poplatok za prevod.